McDonald's

McDonald’s App

Vi hjalp i 2017 McDonald’s Danmark med at lancere en ny app til iOS og Android. App’en afløste en populær forgænger og skulle introduceres til markedet på få måneder mellem McDonald’s populære spil: Big Mac Bingo og SommerChancen.

Den nye app skulle kunne håndtere de populære McDonald’s spil og SommerChancen skulle på kort tid tilpasses det nye bruger- og vouchersystem. Det bagvedliggende CRM system understøtter desuden adfærdssegmenterede pushbeskeder, vouchers og kommunikation i app’en.

Mere åben dialog med kunderne

Et delmål med den nye app var at komme i tættere dialog med kunderne. Dette er sket ved hjælp af McFeedback, hvor brugerne opfordres til at give deres mening tilkende og belønnes med en voucher for deres feedback.

McDonald’s app’en er integreret med McDonald’s globale systemer til håndtering af næringsdata, restaurantdata og CRM.

Resultater

På kun 3 måneder formåede vi med lanceringskampagnen og det digitale spil SommerChancen, at drive over en halv million registrerede bruger til den nye McDonald’s app.

Hent app’en nu, få gode tilbud og spil med næste gang vi spiller SommerChancen, Julekalender eller Big Mac Bingo.
App Store
Google Play